Branduri din toată lumea au folosit vending machines în campaniile pe care le-au desfășurat pentru a-și promova noile produse, pentru a distribui premii, dar și pentru a genera conținut atractiv de social media. O modalitate creativă și interactivă prin care brandurile au interacționat cu consumatorii lor.
Urban Decay și-a promovat paleta de farduri Naked Reloaded folosind un promoter digital prin care cei interesați puteau renunța la paletele vechi de farduri și, în schimb, primeau noul produs al brandului.
Mai mult de 500 de palete au fost distribuite într-o oră.
Încă din 2016, Moet & Chandon a folosit în campanii un automat vending care a devenit un succes la petreceri și gale.
De curând au integrat și o cabina foto cu realitate augmentată, care prezintă colecția Moet Living Ties Impérial Rosé în ediție limitată.
Noul vending machine combină recunoașterea facială și video cu fundaluri personalizate, astfel încât, oaspeții să poată crea felicitări cu ajutorul realității augmentate.
Unul dintre invitații principali la evenimentele importante este promoterul digital.
Cu ocazia sărbătoririi celei de-a 70-a ediție Emmy Awards, Hulu a organizat o petrecere la care atracția principală a fost distribuitorul automat, care a împarțit invitaților premii, abonamente Hulu și produse inspirate de cele mai mari spectacole ale companiei.
Nostalgia anilor ’90 este binevenită la orice eveniment.
National Geographic a promovat Valley of the Boom, o serie limitată despre boom-ul tehnologic din anii 90, cu trei vending-uri automate, distribuite în locații diferite, care ofereau premii și jocuri iconice din perioada acelor ani.
În loc de monede, aparatul inteligent accepta ca și metodă de plată, postări în social media.
Cum își face o companie care creează evenimente, propria campanie memorabilă?
Agenția de marketing experiențial din New York, MKG, și-a asumat această provocare la petrecerea anuală de vară, acolo unde sunt invitați peste 500 de clienți și furnizori.
Decorul a fost construit în jurul tematicii de “spălătorie auto”, iar experiențele interactive ale participanților au fost pe măsură.
Un vending machine aparent normal care invita oamenii să „Press Your Luck”, le oferea o surpriză celor care apăsau butoanele: vending-ul se aprindea și o persoană care se ascundea în spatele ei spunea glume în timp ce distribuia gustări.
Tappy oferă o experiență memorabilă consumatorilor și eficientizează campaniile promoționale, costurile fiind mai mici cu 40% față de o activare clasică. Poate fi prezent la orice tip de eveniment sau festival, având capacitatea să împartă până la 60.000 de produse/zi.
De asemenea, poate fi programat să facă aproape orice v-ați gândit în termeni de mecanică și interacțiuni – jocuri, provocări precum dans sau exerciții, întrebări și răspunsuri. Putem chiar să atașăm camere, senzori de mișcare și difuzoare pentru a crea experiențe unice utilizatorilor.
Este customizabil și rapid de implementat, iar erorile umane și fraudele sunt eliminate. Meniul este ușor de folosit de către consumatori, monitorizarea și ajustarea activării se face în timp real și oferă transparență și control pentru stocurile rezervate campaniei.